In urma sedintei organizate de AMH Bucuresti din data de joi, 13 Februarie 2020, incepand cu ora 19:00, la care au participat reprezentantii cluburilor, precum si conducerea AMH, s-au discutat urmatoarele aspecte:

  1. Intarzierea afisarii programului saptamanal
  2. Lipsa postarii pe site a anunturilor privind nedisputarea etapelor in weekend
  3. Echipele care nu se prezinta la competitii , precum si cele care anunta in ultimul moment faptul ca nu se pot prezenta
  4. Lipsa arbitrilor la jocuri
  5. Cerinta cluburilor ACS Peris, CSS Ilfov, CS Corbeanca de a disputa si jocuri acasa, la care sa se prezinte si arbitri / medici
  6. Cerinta cluburilor fara sala proprie de a avea un numar egal de jocuri fata de restul echipelor
  7. Modalitate organizare la j4 in 2 grupe valorice
  8. Neacceptarea echipelor din afara B-IF de a mai participa in Campionatele Municipale de Handbal
  9. Nerespectarea regulamentelor in vigoare pentru categoria de varsta inscrisa
  10. Afisarea programului cel tarziu miercuri seara
  11. Baremuri arbitri
  12. Echipele calificate Turneul Semifinal Euroregiunea RO 8 la J4 masculin + feminin
  13. Festivalul de minihandbal din 15-16 februarie

Hotarari:

Incepand din sezonul 2020-2021 :

  • Toate echipele inscrise in Campionatele Municipale de Handbal vor avea obligativitatea ca minim 1/Tur (sau si retur dupa caz) sa puna la dispozitie sala pentru un numar minim de jocuri (maxim 2 cluburi organizatoare)

                          Exemplu.
                                   Daca se face 1 categorie cu 10 echipe inscrise atunci echipa va organiza toate jocuri
                                   Daca se face o categorie cu 20 echipe atunci 2 cluburi vor trebuii sa organizeze jocurile, urmand ca celalalte cluburi sa le organizeze pe urmatoarele

  • Programul pe etape si organizator de etapa va fi afisat de la inceputul campionatului. Primele programari in Sali se vor face la cluburile care au Sali proprii
  • Inscrierile vor incepe mai devreme, dar inceputul campionatului va fi pastrat.
  • Toate echipele vor trebui sa isi incarce pozele si datele cluburlui, a echipelor inscrise, precum si a sportivilor legitimati in portalul AMH altfel nu vor fi acceptate in competitie, pana la termenul maxim impus la sedinta premergatoare inceputului de campionat. (evitand folosirea de sportivi la mai multe echipe ale aceluiasi club pentru acea categorie de varsta)
  • Nu vor fi acceptate echipe din provincie decat daca sunt de acord sa joace conform regulamentului AMH, iar echipele din Bucuresti nu vor face deplasarea la aceste echipe.
  • Nu vor fi acceptate neprezentari sau reprogramari decat in cazuri de forta majora.
  • Jocurile vor fi programate in ziua opusa fata de jocurile FRH
              Exemplu : Etapele la J3 feminin in sezonul 2020-2021 la FRH vor fi programate sambata, deci in AMH vor juca duminica
  • Dupa 2 neprezentari echipa va fi scoasa din competitie si va primi amenda sau interdictie de a participa in campionatele urmatoare. (urmeaza a fi discutat)
  • Nu se va plati barem de catre echipe pentru arbitri/medici si nici nu se va pune taxa de inscriere
  • Orele vor fi transmise pana cel tarziu marti seara, echipele avand destul timp (cu programul de organizare afisat de la inceput pentru tot anul) sa isi organizeze jocurile.
    In cazul in care 1 echipa nu are sala poate sa inchirieze in alta parte, anuntul locatie de desfasurare facandu-se cu minim 2 saptamani inainte de data de disputare, in Sali omologate, pentru ca restul echipelor sa aibe timp sa se organizeze.
  • Se va face un regulament de competitii propriu AMH, care va fi postat din timp pe site , modificarile de rigoare facandu-se dupa sedinta de incepere an competitional 2020-2021 cu cluburile.
    Regulament mult mai strict la disciplina privind comportamentul parintilor in sali
  • Integrarea unei parti pentru cluburi unde isi pot incarca datele si sportivii pe site-ul AMH. (poza, data nastere, nr legitimatie FRH/AMH, clubul, echipa)

    Incepand din acest moment:

  • Pe fiecare raport de joc echipele au obligativitatea de a trece datele sportivilor (an nastere, nr tricou, nr legitimatie, nume+prenume)
  • Nu se mai accepta repgrogramari/neprezentari la J4 (deoarece suntem in imposibilitatea de a disputa toate jocurile pana faza pe euroregiune ro3+ro8))
  • Pentru echipele din afara Bucurestiului (Corbeanca, Peris, Buftea, etc) - transportul arbitrilor si al medicului (in cazul in care nu sunt asigurati local) este asigurat de catre clubul gazda, preluarea facandu-se din zona limitrofa a orasului.
  • AMH este responsabila de delegarea si prezenta la meciuri a arbitrilor si a asistentilor medicali (exceptie facand cluburile care pot asigura singure) - dar si aici va trebui completat statul de plata + raportul de joc

 

Go to top